Leka med bästisen

Nu sitter jag här igen med en energi dricka.
Känns som att jag behöver bli lite piggare än vad jag är.

Väntar på att Novalie ska vakna så jag kan ge mig ut på dagens äventyr!
Vi ska ut och promenera med Therese och Veronika.
Fast Therese är på väg hit nu för att ta en kopp kaffe innan =)

Efter promenaden så måste jga ner till affären.
Hitta någon bra färg till håret så jag kan få bort mina leopard fläckar haha!

Solen börjar titta fram nu,
hoppas bara det blir varmare, men det tror jag!

Det stod ju i aftonbladet igår att hela den här veckan så skulle vi inte ha under 25 grader...
Håller tummarna för att dom har rätt för en gång skull!

Ne usch va jag sitter och skriver en massa skit!
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej

2009-06-22 @ 15:56:12
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0