Hemma sent idag!

Idag kom vi hem ganska så sent.
Eller inte "vuxen sent" men "barn sent.
Vi var hemma strax innan 21:00
och Novalie ska egentligen sova runt 19:00 - 19:30.

Vi har iaf vart hos Novalies farmor idag och ätit middag och umgåtts.
Vi åkte från fiskis runt 18:30 men på väg hem så bestämmde vi oss för att
åka förbi Ica Maxi.
Så vi åkte dit coh kollade runt lite.
Shoppade lite onödigt ; )
Men det var mysigt att gå runt där och kolla
och sen har det vart fint väder idag också,
så det var en mysig kväll,
så därför var det skönt att promenera runt lite också.

Jag ska inte skriva allt för mkt nu,
men nu är vi iaf hemma,
Novalie har fått bada coh sen somnade hon.

Novalie är så rolig,
för när det är sovdags så blir hon hur mysig som helst.
Hon ska ligga på min mage och luta huvudet mot mitt bröst,
samtidigt som hon säger - Aaaaiiii....
Sen trycker hon sin mun mot mitt ansikte och har konstiga ljud för sig.
Det är precis som att hon vet att hon ska sova men försöker vara uppe längre hehe.
Söt pluttan!
Det finns inga ord som kan beskriva hur mkt jag älskar henne ♥

Nu till en massa bilder =)




















Kommentarer
Postat av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!

Skit sött gjort! =)



Du ligger nu som rekomenderad blogg hos mig!!!



Ta en titt -> http://fruktbus.blogg.se/?tmp=21121150

Ha en fortsatt trevlig dag! =) <3

2009-06-21 @ 12:27:16
URL: http://fruktbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0