Hemma för kvällen!

Idag har vi verkligen vart ute nästan hela dagen!

Efter förra inlägget så gick vi ut med en filt och kaffe och satte oss på en gräspålätt och softade.
Sen vart det ner till centrum och köpa sol skydds faktor till Patrik som bränner sig hela tiden HA HA.
Sen hem igen för att duscha och byta om.

Sen gick jag, Patrik och Novalie till Kina restaurangen och åt middag.
Efter det träffade vi min morbror och hans tjej.
Tog en varsin kaffe på pressbyrån och satte oss på en bänk i kvälls solen.

Och efter det gick vi hem till Trisse,
Patriks pappas kusin.
Jag vart dock inte långvarig eftersom jag hade glömt Novalie mat hemma.
Så nu har jag och Novalie kommit hem coh Patrik stannade kvar ett tag till.
Får se när han kommer hem ; P

Novalie har iaf fått sin natt flaska och sover djupt nu.
Själv ska jag sätta igång och diska.
Det är ett berg av disk i köket ; )

Men det har iaf vart en riktigt trevlig dag idag med mycket mys och mycket skratt.
Oj så jag har skrattat...
Bild kommer längre ner om vad jag har skrattat åt...


Min fina älskling utanför kina restaurangen!


Mammas lilla hjärta


Jag HA HA... täcker mitt munsår med handen ; )


Min KÄRLEK (igen)


Lillsnuttan ♥


Jag igen ; )


Så fin


Min fina familj - Älskar er mer än allt på denna jord ♥


Snygga buskar ?!


Min maträtt


Patriks maträtt


Morbror Patrik & Paula - Schteeeeekeeeer ; )


Morbror Patrik = MUPP!


Oj oj nu kommer det som jag har skrattat åt riktigt mycket idag!
Dom här två fåglarna jagade Patrik.
Dom flög inte så det såg jätte muppigt ut när Patrik små jagade dom ock dom sprang
HA HA HA AH AHA HA AH AHA

Har videoklipp på det, får se om jag orkar lägga upp det senare ; )




Nej nu ska jag ta hand om den härliga disken


CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0