Handledarutbildning!

Japp idag ska jag på handledarutbildning med min morbror och Magnus (Novalies gudfar).
Morbror Patrik kommer hit när som helst och då ska vi äta middag först!

Måste bara berätta om deklarationen.
Jag skulle ju få tillbaka en summa.
Och jag gick in på skatteverkets hemsida och godkännde deklarationen.
Då ska man tydligen få den innan midsommar.
Glad vart jag, men sen så hörde jag att man måste anmäla
sitt kontonummer och det var jag 100% säker på att jag inte hade gjort.
Men idag när jag kollade kontot så hade pengarna kommit in =)
Jippe =)=)=)

Ne nu kom Uncle P så nu måste jag sluta!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Jag fick också mina skattepengar idag! YIPPIIII!

2009-06-09 @ 17:02:06
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0