Gott med kaffe

Hellooooooo...
Det vart ingen uppdatering igår,
var helt slut när jag kom hem.

Jag och Novalie var iaf i fiskis med Novalies farmor och faster hela dagen.
Novalie badade även i sin pol, jag köpte en likadan som vi har här hemma till svärmor.
Sen åt vi middag på restaurangen Emmis.
Vi kom hem strax innan 19:00.
Då vart det att hoppa in i duschen för båda och sen natta Novalie.

Jag coh Patrik gick och la oss vid 22:00
vi var verkligen helt slut.

Idag är det tisdag,
my new bff kommer på tv ikväll ; )

Jag och Novalie gick upp första gången 05:05
Sen gick vi och la oss igen vid 06:00

Efter det så tog Patrik henne innan han skulle till jobbet så jag fick sova till 09:00

Nu har if Novalie somnat om igen efter att vi har ätit frukost.

Nu tänkte jag sätta mig på balkongen och dricka mitt kaffe.
Och vänta på att Savis ska komma.

Och sen vid 15 tiden så ska jag och Veronika åka till Vällingby och hälsa på Amanda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig sommarkväll! =)

2009-06-30 @ 18:40:21
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Nicole

Det blir så ibland :) man är helt upptagen.

2009-06-30 @ 20:04:35
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0