Godmorgon Måndag!

Vaknade vid halv 7 av att Patrik mobil larm ringde eftersom han ska till jobbet.
Eftersom det är en hemsk signal så kan man inte undvika den j*vla signalen haha...

Vid mitt sista inlägg igår så skrev jag ju att jag satt med slingor i håret.
Kan ju bara tala om att jag ser ut som en leopard i hela huvudet...
Jätte fläckigt är det.
Så det blir att hå ner till centrum och antigen köpa en brun färg till hela håret,
eller gå till frissan så dom kan fixa till det.
Har inte bestämmt mig ännu hur jag ska göra,
men nått måste jag göra för så här kan man bara inte se ut!

Idah blir det en hemma/promenad dag!
Ska träffa Veronika vid 10 och då ska vi promenera till Denise,
fika lite och snacka skit.
Sen ska jag förbi centrum coh göra alla ärenden och handla lite.

Novalies farmor och båda fastrar kommer hit idag på middag!
SÅ vi får se när dom dyker upp.

Ne nu ska jag läsa bloggar och dricka mitt kaffe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0