Gamla Stan

Bloggen har verkligen krånglat idag.
Fattar ingenting.
Skrev ett inlägg om att Sussie och Theo hade vart här idag.
Men det kom aldrig upp.
Men det var iaf jätte kul att få träffa dom igen,
har faktiskt saknat dom...

Jag, min lillebror och Novalie åkte iväg en sväng idag.
Vi hoppade av vid londonviadukten (viking line)
och promenerade in mot slussen.
Kollade på alla båtar som var där
och sen träffade vi mormor i gamla stan.
Det var jätte mysigt.
Jag och lillebror tog oss en varsin glass också,
men inte vilken som helst,
utan vi köpte glass på Ben & Jerrys stället inne i gamla stan.
Himmelskt gott var det.

När jag kom hem så gick jag förbi våran blomster butik som ligger i centrum.
Jag köpte lite blommor som jag "planterade" ute på balkongen!
Fin fint =)

Nu till bilder!

Nehe det funkade inte...

Aja slänger in bilderna näär det väl fungerar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0