Fy Fy Emma

God morgon, Uppe FÖRE tuppen idag igen ; )
Men det gör inget, brukar kolla på Dr Phil vid den här tiden coh det är väldigt intressant så det spelar ingen roll.
Mamma har vaknat här också, hon håller på och sätter på lite kaffe åt oss...
Solen skiner utanför fönstret, det kanske blir fint väder idag.
Men man ska väl inte hoppas allt för mycket.
Idag har dom tydligen någon slags båt dag mellan londonviadukten och slussen,
är vädret så här fint så åker vi nog in så min lillebror kan kolla på det.

Varför rubriken är som den är kan ni nog gissa själva.
Jo jag var dum nog och röke 1 cigg igår kväll.
Tänk, 6 dagar utan en enda cigg och nu när abstinensen äntligen hade lagt sig lite
så skulle jag självklart ta en cigg.
Men men, jag hoppas jag inte tar någon mer och blir fast igen!

Ne nu sk ajag dricka kaffe och läsa bloggar =)

Världens sötaste TROLLUNGE ♥


Kommentarer
Postat av: Tessan

Usch fy på dig Emma! Men jag hoppas du avstår från resten av ciggen. Du kommer klara dig, det vet jag! :)

Ja inte alls långt kvar nu för oss, är jätte spännande! :D

Vi har några namnförslag, men jag vet inte!

Ska klura ut några till :)



Kram

2009-06-16 @ 09:25:56
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0