En riktig sommardag

Idag har jag och Novalie vart hemma hos Karro och Mathilda.
Vi åt en liten sill lunch och sen fick barnen bada i polen!
Jag har inte sett Novalie så glad och uppslpelt förut,
hon tyckte det var riktigt roligt.
Så det första jag gör imorgon är att åka in till stan och köpa en pol till Novalie,
som vi kan ha på balkongen =)






Sen vart det att gå hem till Novalies farmor.
Där åt vi middag också.








Efter middagen körde svärmor hem oss.

Nu sitter vi alla här hemma.
Patrik, jag, lillebror, mamma och "pappa"
Novalie sover...

Min mamma och co kom hit idag på kvällen,
dom ska sova över till imrogon,
för dom ska ta båten till finland imorgon,
så det är nära och bra här ifrån =)

Håller på och laddar upp ett litet videoklipp på Novalie och Mathilda.

Mathilda säger att Novalie har bajsat hela tiden,

fast hon inte har det...

Sen kollar hon hennes rumpa hela tiden.....

Så söta ♥





Sen sjunger Mathilda - Hallelula... HA HA

Kommentarer
Postat av: linaoTilda

Så jääävla söta!!! Synd att mathilda hade den där alldeles hatten som är alldeles för liten... skulle ju bara testa.. haha

Puss från Loppan ;O)

2009-06-25 @ 22:59:31
URL: http://linaotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0