CAMBRIDGE

Jaha, nu har jag som sagt vart rökfri i snart 1 vecka!
Jag känner mig stark och nu vill jag även satsa på att gå ner i vikt.
Jag har försökt med träning, promenader m.m.
Men inget är riktigt för mig.
Jag tror att jag behöver lite hjälp i början så att man ser lite resultat,
åtminstone på vågen.
Så därför har jag nu beställ Cambrigde provpaket för och se hur det smakar.
Jag har smakat det förut och tyckte det var jätte gott.
Men man kan ju ändras så därför vart det lite smakprover nu så jag inte beställer något som smakar päkkel

Prova på cambridge

130:- kostade dessa prover.
Sen om det smakar bra så fortsätter jag.

Nu jävlar ska jag kämpa för en fin och livsnjutande framtid!

Kommentarer
Postat av: S

Va duktig du är! Om du vill ha lite råd så ta kontakt med Bella, hon har vart jätte duktig och snart gått ner 20 kg:)



Lycka till! Kramar

2009-06-14 @ 21:11:11
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0