Vilken jävla dag!

Känner att jag bara gnäller idag!
Känns som att läpparna ska spricka när som helst...
Men fick säkert alla dessa munsår poga av stress och orolighet inför det jag gjorde igår.
För igår så släppte det lös på läpparna.
Asså jag kan knappt prata!
Sen så vill jag inte visa mig ute heller,
men känner att Novalie måste få komma ut lite.
Så det blir väl en liten promenad snart i skogen eller nått !

Längtar tills fredag kväll!
Då har Patrik jobbat klart och hans semester börjar.
han har semester i 3 veckor sen jobbar han 1 vecka och sen blir han
pappa ledig resten av året =)
Gud vad jag skulle bilja vara i hans situation nu,
men jag har ju vart hemma snart i 1 år och 1 månad.
Så det blir nog skönt att få komma iväg och börja jobba!

Ne nu msåte jag bara ut och gå...

Bye!

Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

tackar =) hitta lite olika texter inne på www.vimsadekor.se det kommer bli klotter i hela huset känner jag =)



Gud vad dina kakor ser goda ut, jag är så himla fikasugen nu så jag tror jag snor ditt recept och bakar lite jag med =)

kramar

2009-07-29 @ 14:05:44
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0