Vilken dag... Är helt slut!

Dålig uppdatering, jag vet... SORRY!

Imorse åkte jag och Novalie till forum och mötte upp Novalies farmor.
Jag handlade en present till min lillebror och Pia gjorde lite andra ärenden.
Efter det åkte vi hem till Pia i fiskis,
promenerade runt, åt lunch, drack kaffe och umgicks.
Efter det så ÖVNINGSKÖRDE jag med min morbror Patrik.
Jag körde från fiskis till henkan!
Ni som vet vart det ligger,
vet ju att det är en bit och det var första gången som jag körde på motorväg,
och i STOCKHOLM.
Men vi kom fram till henkan levande,
så det är ju ett gott tecken iaf ; )
Väl uppe på henkan gick vi upp till morfar,
hämtade ut honom och tog en varsin glass nere vid ICA.
Sen mötte vi upp Pia, Novalie och Patrik i Sickla för att sedan storhandla hem hit.
Nu äntligen är vi klara med allt.
Packat upp, nattat Novalie, ätit middag och duschat!
Så det har verkligen vart en fartfylld dag idag.

Morgondagen ser lika fartfylld ut den.
En gammal gymnasiekompis från Eskilstuna kommer till sthlm med sin dotter.
Så hon, hennes dotter, jag, Novalie, Karro och mathilda ska till skansen!
Så det ska bli riktigt trevligt.
Så egentligen måste jag sova nu för att vara pigg imorgon,
men det har börjat en bra film som jag fastnat för hehe...

På fredag så kommer min lillebror hit också
och stannar till torsdag nästa vecka.
Då åker vi tillsammans hem till mamma och pappa eftersom vi ska vara där
under Malmamarknaden!
Längtar jätte mycket tills dess...

Ne nu får det vara slutskrivet.
För mycket text och för lite bilder.

Men imorgon så kommer det upp bilder,
det lovar jag!

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Caroline.

Min är också gratis, så det blir vad det blir. Sålänge jag inte behöver slösa mina pengar på något som "kan" bli fel är jag nöjd ; ) Är ju kul att testa iallafall. Har två olika erbjudanden från två olika företag att testa.

2009-07-15 @ 22:44:38
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Hoppas ni får det roligare på skansen än de vi fick.

2009-07-15 @ 22:46:22
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0