Theo & Novalie har deckat!

Våra älskade småttingar!
Nu är dom båda helt slut.
Novalie ligger och sover i sin säng och Theo ligger här i vardagsrummet på golvet med täcke.
Så himla söta!

Jag och Sussie har spelat musik för dom små,
vi har dansat och lekt en massa.
Novalie har också dansat och gått själv med "gå vagnen"
Har det på video så det kommer upp senare plus en massa bilder från idag! 

Jusst nu sitter jag och Sussie vid varsin dator i mitt vardagsrum och larvar oss på msn,
moget Sussie HA HA!





Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha.. Ja det är många som säger det att vi är väldigt lika, ibland har vi fått frågan om vi är tvillingar! :)

Hoppas du och familjen mår bra?

Kram

2009-07-01 @ 13:16:49
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

haha motion får du då...=) det lär jag också få när han börjar krypa för han är super livlig redan nu...pust.

kram

2009-07-01 @ 13:45:54
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0