Telefon försäljare!!!

Fy fan säger jag bara!
Igår kokade jag verkligen!

Måste ta detta från början så ni er med mig ; )


Varje gång det ringer på hemtelefonen och det är någon försäljare så brukar oftasta jag svara!
Då är alltid Patrik på mig och säger att gå inte på det där, lägg på bara!
En gång har Patrik svarat och då var det något om personlig rådgivning om pension.
Patrik gick typ med på detta, men han ville få info först om allt i brevlådan innan han gick med på det.
Så dom spelar in ett band när han får svara på frågor m.m.
Detta var någon gång i april.
Ett bra tag sen alltså...
Igår när jag kommer hem så ligger det ett brev på golvet.
Jag öppnar det och ser att det är en jävla räkning på 1200 KRONOR.
Läser att det är från Pensions rådgivarna....
Jävlar va arg jag vart.
Ringer upp Patrik på jobbet och berättar allt.
Sen ringer jag till dom och skäller ut dom och säger att han bara ville ha info innan han gick med på något.
För det sa denna tjej i telefon när hon pratatde med Patrik.

Men när jag pratar med denna kille i telefon så säger han att Patrik har haft 14 dagar på sig att säga upp detta, men hur fan kan ha säga upp något när han inte fått nå info eller mejl eller någonting.
Och sen säger även killen att denna tjej läser så här till Patrik: - Går du med på att få Persolnig rådgivning om din pension i 12 månader för 100 kr i månaden och då säger Patrik JA!!!

Men det är ju jävla lurenderi grejer det där.
Eftersom hon sa något helt annat innan hon började spela in...

Aja nu ska vi fan försöka göra allt för att slippa betala skiten!
Blir så jävla arg....


Fuck!

Kommentarer
Postat av: Therese- mamma i augusti

Fan vad störande det är med telefonförsäljare! Thomas råkade ut för samma sak, fast han fick hem en tidning om Historia och räkning fast han inte ens har skickat in nån anmälan eller intresse på att han ville ha tidningen, så jag ringde upp direkt och då svarade dom mig att Thomas minsann hade fått ett samtal av dom och tackat ja till att vilja ha tidningen. Men det hade dom inte! Enligt Thomas då och jag var skit arg och förklarade för dom att han vill inte ens ha den här tidningen så ni får ta bort honom ur systemet. Vilket dom gjorde ett tag men skickade ändå ut tidningen och räkningen i allafall, fick ringa igen och göra det klart för dom vad som gällde då också! Fan blir så trött på att dom ska lura en hela tiden..

Hoppas ni slipper betala räkningen i allafall, det är ju sjukt mycket pengar!

Ha en bra dag!

Kram

2009-07-22 @ 10:16:04
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Det är bara ringa igen. De är de som har gjort fel.

Kunden ska alltid veta vad de går med på!

2009-07-22 @ 10:47:38
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0