Spännings huvudvärk?

Har så jävla ont i huvudet.
Det liksom spänner i hela nacken och bakhuvudet.
Usch vill bara att det ska försvinna.
Aja så småningom gör det väl det.

Fick Novalie att somna om strax innan 07:30.
Somna själv då också och Patrik väckte mig 08:10.
Vi skulle egentligen ta 09:22 bussen,
men Karro kände sig stressad så jag sa det att vi kan ta nästa som går,
eftersom Novalie fortfarande sover.
Vill inte väcka henne.

Sitter här nu med en kopp kaffe och kolla på sjuka Jerry Springer haha.
Det är verkligen ett sjukt program, men ändå så fastnar man för det!

Undra hur vädret blir idag!
Imorgon stod det iaf att det skulle bli skinande sol och varmt.
Men jag har för mig att det skulle bli lite regn idag.
Hoppas bara att det inte kommer när man är på skansen!
Aja det märker vi väl ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0