Rekommenderad föräldrablogg!

Novalies mamma:


Bloggerskan Emma är 22 år, från Stockholm. Hon är mamma till dottern Novalie och gift. I hennes blogg får man följa livet som mamma med allt vad det innebär, en del kändisskvaller förekommer också. En helt vanlig och gemytlig mammablogg av en otroligt glad tjej, helt klart en "feel good-blogg"



Se så fint dom har skrivit om min blgg,
va glad jag vart!
Det enda som är fel är att dom har skrivit att jag är gift, men jag är ju bara förlovad!
Men men snart blir man väl gift hoppas jag ; )

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Så du blev också rekommenderad : ) Det var jag också fast i Söndag och ja jag heter också Emma.

Emma, Sandra, Caroline.

2009-07-24 @ 09:57:57
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0