Öser ner!

Gud va mysigt det är ute,
molnigt, öser ner och varmt =)

Tur att jag har bestämmt mig för en hemma dag idag!

Tänkte försöka sortera lite fotografier m.m.
Har ju beställt nya igen så det blir en massa foton nu.
Och sen är det ju roligare när allt är sorterat i ordning.
Men vi får se hur det blir med den saken ; )

Idag ska Sussie och Theo komma hit,
om dom inte har ändrat sig.
Och sen ska Karro och mathilda komma,
dom ska kolla in sin nya lägenhet
som är huset mitt emot oss =)
Och så ska min mormor komma över också efter att hon slutat jobba.
Ska få fotoalbum utav henne.
Mina börjar som sagt bli fulla nu!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och vara social med Patrik ett tag ; )


Kommentarer
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

tack =)

Hä'rliga bilder på de badande flickorna. jag längtar tills Liam kan sitta själv och bada han med, så mysigt ju =)

kram

2009-07-01 @ 10:49:29
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0