Mycket Vill Ha Mer

HA HA thats me.

Åkte in till stan imorse för att träffa Rebecca och Eva.
Märkte att det var alldeles för varmt för Novalie med den klänningen som jag hade valt,
så jag ville svänga förbi någon klädaffär och köpa en tunnare klänning till henne och INGET mer.
Men som sagt, mycket vill ha mer så jag kom hem med lite mera kläder en vad som var tänkt!



Klänningen som var iställert för den andra hon hade på sig.
Alltså en lite luftigare och skänare klänning!



Ett par fina vita shorts =)


Fula men säkert skit sköna mjukisar =)


Den här fastnade jag verkligen för!
Så himla fin =)



Och sen det där linnet / tunikan till mig =)
  

När vi kom hem så hade det kommit post också.
Mina bilder från Fuji hade kommit och min efterlängtade almanacka som jag beställt.
Den är verkligen suverän att ha på jobbet m.m.
Och eftersom jag börjar jobba den 1 september så blir det perfekt att ha en sån igen!




Det har verkligen varit riktigt varmt idag.
Så när vi kom hem från stan så fyllde jag Novalies pol med lite
små ljummet/kallt vatten så hon fick bada och svalka sig lite.
När jag satte ner henne i polen så sa hon... Puuh - Ohh - Pouhh
Ha ha så himla söt.
Men njöt det gjorde hon iaf.
Och jag satt självklart med på balkongen och stekte lite hehe.

Kommentarer
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Sv: tackar tackar.

(lägger till dig med) :)

kram

2009-07-02 @ 16:24:22
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Caroline.

En sånn där almanacka har jag med ; )

2009-07-02 @ 18:28:20
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0