Klart den bästa ska få det bästa!

Som jag nämnde tidigare igår så skulle Novalies mormor, morfar och morbror komma hit idag.
Eftersom viking line är nära oss så svängde dom förbi med en massa presenter till Novalie =)


En massa fina kläder



En skylt som ska hängas på väggen/dörren


En prinsess klocka


Nappar


Jag och Patrik fich några ööl, cigg och finsk korv hehe.
Mumsigt!

Tack snälla iaf för dom fina grejerna till Novalie.
Jag tror hennes mamma är mer glad än henne hehe :P

Snart kommer Sussie och Theo hit.

Måste nog förbi forum idag också.
Har tappat mitt fina och dyra armband som jag fått av Patrik.
Men jag hittade ett papper på att vi har försäkring på den,
så jag får nog en ny..
Hoppas på det iaf!

Kommentarer
Postat av: petra och bebisen felicia

i en lägenhet i hökarängen

2009-07-09 @ 14:46:19
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Postat av: Emilie-Mamma till Liam

vad fina kläder =)

jag vet hur det känns med barnpassning, liam har bara varit bortlämnad till sin mormor i 1½ timme men jag höll på gå sönder av nervositet och imorgon ska han lämnas bort till farmor och farfar för vi ska på begravning. hua hur ska detta gå, min lillskit är ju bara 3½ månad.

2009-07-09 @ 15:40:56
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0