Inte på topp

Jag har inte vart riktigt på topp att uppdatera,
mycket händer i mitt liv just nu.

Igår åkte jag och karro in till akuten.
Kommer in och ser på väntetiderna att det är ca 8 timmars väntan!
Äsch tänker jag, då kan jag lika gärna ha ont fram till på tisdag då allt ändå händer.

Jag vet att jag inte nämnt i bloggen vad det är för något,
men allt vill man som sagt inte dela med sig!
Gud vet vilka som läser min blogg liksom.

Men som sagt,
allt kommer nog att gå bra "hoppas jag"

Låg och tänkte igår kväll innan jag somnade att snart börjar jag jobba.
Det är bara augusti månad kvar.
Det är mycket blandade känslor inför det.
Det ska både bli kul att komma in i arbetslivets vardag igen
men även tråkigt att inte få spendera all min tid åt Novalie.
Men jag vet att hon kommer att ha det super bra här hemma med sin underbara pappa ♥

Usch vet inte hur jag orkar med all text så här pass tidigt på morgonen.
Väntar på att Novalie ska bli trött igen så vi kan krypa till sängs igen hehe...

Aja vi får se vad denna dag ger.
Inget planerat men pengar har man fått iaf =)


Tack karro för allt stöd ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Det kommer gå bra! Tur att du har Karro : )

2009-07-27 @ 06:47:48
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0