Inge bloggande igår!

Igår vart det inget bloggande!
Hade fullt upp hela dagen!

Det gick bra iaf med det jag skulle göra på morgonen.
Efter det åkte vi hem och sen kom min mormor runt 12 tiden.
Vid 13 tiden började resan mot Malmköping.

Vi var framme strax innan 15:00.
Kom hem hit till mamma och co,
packade upp m.m.

Det vart lite bilder också som kommer lite längre ner i inlägget.
Jag kommer inte att fixa och trixa med bilderna nu när jag är här,
eftersom mammas dator är SUPER seg hehe...

Igår var det iaf en lugn kväll.
Vi åkte och handlade lite, käkade pizza.
Sen gick jag ohc Patrik och la oss vid 21 tiden.
Snacka om att man är pigg nu ; )

Idag börjar Malmamarknaden, det ska bli skoj.
Det är över 300 knallar som står och säljer en massa saker.
Sen är det tivoli också, får se om man vågar åka något sen ; )

Snart ska jag hoppa in i duscken, sen vänta på att Novalie vaknar.
Och sen ska vi upp till "centrum" för att ta ut pengar så man har på marknaden.

Nu till bilder!



   
Novalie låg och njöt i mormor och morfars lilla häng gunga!

 
Och sen så somnade hon så sött ♥

   
Novalie myser med sin mormor ♥

  
Jag matar Novalie!
Dom där kläderna har hon fått av sin mormor!
Så söta =)

Kommentarer
Postat av: Therese- mamma i augusti

Gud så stor Novalie har blivit :)

När fyller hon 1 år?

Det låter som om ni har haft det väldigt trevlig och roligt i Malmköping!

Kram

2009-07-24 @ 15:01:07
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0