Hel dag på gröna Lund


Mina kusiner: Rebecca, Julia och Isabella
Även morbror Patrik fick vara med på kort


Kusinerna igen och självklart min älskade Novalie


Min fina vinst =)
Och morbror patrik larvar sig!


Åkte INSANE idag och det var bland det värsta jag vart med om på länge.
Höll på och börja gråta, skit läskig var den.
Aja nu har jag åkt den iaf, men jag säger bara 1 gång och aldrig mer.
Morbror Davide myser med Novalie ♥


Mina kusiner igen och även med denna gång var lilla Isabell...
Tanterna dricker öl ; )


Mys på grönan!


Orkar inte skriva en massa, är helt slut!
Men vi hade iaf en riktigt trevlig dag på gröna lund.

Nu ska jag äta choklad och läsa bloggar ;)

Kommentarer
Postat av: Celina

Ser ut som att ni haft riktigt mys! Var nog bara bra att jag inte följde med för jag hade säkert avlidit av trötthet :) Ses imorgon!

2009-07-31 @ 22:55:11
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

Meja blir åtta mån snart :)

2009-08-01 @ 09:22:16
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0