Godmorgon TORSDAG!!!

Uppe innan tuppen ; )
Som vanligt känns det som.
Vaknade iaf för en liten stund sedan.
Novalie leker här i vardagsrummet och jag passar på att skriva ett inlägg.
Kolla mobilen nu på morgonen och såg att jag hade fått från Min gymnasiekompis,
att hennes dotter var dålig så hon visste inte om dom kunde komma idag eller inte.
men hon skulle höra av sig iaf nu på morgonen.

Men jag och karro åker ändå till skansen.
Kul ju ;)

Ja det finns väl inte så mycket mer att uppdatera er om...
Hörs sen =)

Kommentarer
Postat av: Therese- mamma i augusti

Hoppas ni får det mysigt på Skansen.

Får bara hoppas på att vädret är med er idag, vore annars tråkigt! :)



Kram

2009-07-16 @ 10:10:04
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0