Fint väder = Dålig uppdatering

Idag har det vart kanon väder,
och det är det fortfarande.

Lillebror kom strax innan 10:00 idag.

Runt 11 tiden drog vi till glas sjön och badade.
Där nere var även, Veronika, Karin, Carina och Robin.
Lillebror och Robin badade och hade det kul.
Jag tog mig ett dopp och badade lite.
Men man kan ju inte bada lika mycket som förr nu när man har barn.

Efter badet gick jag, Novalie och lillebror ner till affären.
Handlade lite så vi kunde laga lunch när vi kom hem.
Det vart pasta sallad med en massa gott i.

Karro och Mathilda träffade vi även på gatan när vi var på väg hem,
så dom kom upp på en snabb kaffe!

Nu har vi precis ätit middag!
Och om ett tag ska jag över till Karro.
Vi tänkte dela på en flaska vin och snacka skit
och plocka upp det dom har shoppat från IKEA.
Men Patrik kom hem med en bag in box så man vet aldrig hur denna kväll slutar haha.
ne då, men nu finns det vin iaf så det räcker och blir över ; )

Nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa lite bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0