Dagens bilder...

Karro coh Mathilda kom imorse runt 07:30.
Vi mammor tog en varsin kopp kaffe och lät barnen få leka av sig lite






Sen mötte vi upp Veronika runt halv 9,
promenerade lite och lät hundarna leka av sig på hundrastgården.
Karro gick vidare hem och jag och Veronika gick hem till henne.
Sen kom Karin och vi gick ner till kinan och åt lunch!
Efter det vart det kaffe hemma hos Karro igen.
Jag och Novalie kom hem 15:30.
Då hade vi vart iväg i 7 timmar.
Så när vi kom hem gick vi för att vila
och så vaknade vi runt 17:30.
Skönt och vila kan jag få lova ; )
Lagade sen middag (lasagne)








Nu på kvällen så skjutsade Veronika mig till fiskis en snabbis,
skulle lämna lite grejer.
När jag kom hem gick jag över till Karro en liten stund,
tog en kaffe (MAGKATARR NÄSTA) och sen gick vi ner till centrum och handlade lite.
Tog en liten extra runda innan vi gick hem åt varsitt håll.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta en varm dusch eller ej ; )

God Natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0