Dagen som gått...

Idag har jag bara vart hemma,
men haft en del besök!

Imorse kom Veronika och Therese på en halv 10 kaffe ; )
Satt och snacka lite och njöt av vårat kaffe

Vid 12 tiden kom min morbror och mina 2 kusiner hit.
Dom skulle hämta min lillebror eftersom han ska sova hos dom från idag till imorgon.

När Patrik kom hem så åt vi middag,
han diskade största disken ever HA HA
och jag badade Novalie och satte på henne pyjamas.
Sen dammsög jag hela lägenheten.
Så nu känns det rent och skönt här hemma.

Gud så tyst och skönt det är här nu.
Det är jätte kul att min lillebror har vart här nästan en hel vecka,
men att ta hand om en 9 månaders samtidigt har tagit en lite på krafterna.
Så nu är det helt tyst här, man tror nästan att man är döv hehe.

Imorgon har jag ett ärende vid 10 tiden och sen när jag är klar med det
så bär det av mot Malmköping.

Vi ska vara där från imorgon (torsdag) till söndag.
Det är ju malmamarknaden.
En massa roliga stånd och tivoli och en massa folj.
Sen är det uppträdande också.
keving borg - Nordman - Sven Ingvars är det som uppträder detta år.
Jag ska självklart se Keving Borg, han är en riktigt favorit =)

Nehe över till dagens bilder då !


Fick det av min morbror som har vart i Finland,
han köpte det nog på båten !
Coolt iaf!



Min lilla trollunge!
Ni som undrar så brukar jag säga Novis till Novalie ibland.
Det utalas NÅVIS men man skriver Novis.
Så ni vet ; )


Mina kusiner - Rebecca och Isabella leker för fullt med Novalie!


Jätte fina bilder!
Vi är verkligen snygga i våran familj HA HA
Eller hur ISABELLA ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0