Äntligen lite lugn och ro

Har verkligen hållt igång ända tills nu!
Känner mig helt slut nu...

Men men nus ka jag berätta vad jag och Novalie har gjort idag=)

Vi tog en liten promenad till lekplatsen där hon fick gunga lite.
Sen gick vi ner till centrum, shoppade lite och delade på en mjukglass.
Sen mötte vi Karro och Mathilda på gatan,
satt och pratade en stund och kollade på busungen mathilda,
när hon sprang ifrån oss hela tiden hehe...

Sen kom vi hem och då började fixa och dona här hemma.
Sen badade jag Novalie och bytte sängkläder och duschade själv.

Vid 21 tiden gick vi ner till affären och handlade lite och nu har Novalie somnat för natten!

Nu till dagens bilder =)















Titta och lynnsa på vad mathilda säger!
Så himla söööt ♥



Ja, så har våran dag sett ut ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0