Ännu en bad dag!

Japp, idag så hade vi ännu en bad dag.
det var jag, Novalie, Patrik, Jani, Karro, Mathilda och Emilia.
Vi gick ner till "glasan" och badade och drack kaffe!

När vi kom hem så gick Jani, Patrik oc nOvalie ner till Orminge grillen och åt lunch
medans jag gick över till Karro och åt min gårdagens pasta sallad.

När jag kom hem strax innan 16 så gick jag och vilade
och vaknade strax efter 18.

Nu har vi precis ätit middag,
Patrik stekte pannkakor.

Och Novalie har just somnat.
Nu är det data och tv time här hemma =)

Dags för en massa bilder nu då.

Morgon mys med morbror Jani!
   
  

Novalie vet precis vart sina "majsisar" finns
  
  


Lite badbilder från idag
  
  
  
  

(Klickbara bilder)

Det var lite bilder från dagen!

Nu ska jag kolla på sommarkrysset och framkalla en massa bilder från Fuji

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0