ZzZzZz...

Nu har natten kommit ikapp mig!
Ska sova snart.

Mary Kate "partyt" var jätte trevligt och
självklart vart det en massa produkter man köpte.
Kommer att ta kort på det när jag får mitt lilla kitt.

Imorgon åker kanske jag, Novalie och Veronika till Patriks
jobb i hammarby sjöstad och kollar lite.
Dom har invigning imorgon.
Så det blir trevligt,
annars så ska jag bara tvätta kläder imorgon hehe.

Novalie ligger just nu och sover i våran säng,
medans patrik står i köket och gör iordning
en flaska ersättning till henne.
Vi vet ju att hon kommer vakna nu när vi lägger oss
och så kommer hon vara hungrig eftersom det var
4 timmar sedan hon åt.
Så jag ska mata henne och sen sova.


Önskar alla därute en god natt!

/Trött mamma men uppe i varv ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0