värsta lägenhetsbråket!

Oj oj oj...

Vaknade vid 4 tiden av att Novalie började gnälla,
jag tog ner henne i våran säng och sen gick jag på toaletten.
Gick sedan ut i köket för att dricka vatten,
då hörde jag en smäll, trodde det var nå ungdomar som höll på med smällare eller nått,
men sen hörde jag det igen.

Kollade då ut genom köksfönstret och ser att grannen huset snett mitt emot stod och kastade ut grejer genom fönstret. Jag gick och väckte Patrik och sen var fönstertittandet igång.
Han kastade ut TV, stolar bord, lampor, allt man kan tänka sig, tillslut hakade han loss vardagsrummsfönstret och kastade ut det, sen gick han in i köket och gjorde samma sak där.
Så nu har han 2 fönster mindre.

Efter ett tag kom polisen, då sträckte sig den här killen ut genom fönstret och skrek åt polisen att: - kommer ni närmre så dödar jag er. Det var riktigt läskigt men man kunde inte slita sig från fönstret utan fortsatte att kolla.
Efter ca 50 min av kastande grejer ut genom fönstret så började det lugna ner sig,
då ser man världens störtsta polisstyrka storma mot porten.

Det var vanliga poliser och svartklädda poliser.
Dom hade sköld och grejer.
Sen när piket styrkan kom då hade dom nå enorma verktyg på ena axeln så dom skulle kunna slå in dörren.

Neeee det här var verkligen helt sjukt.
Snacka om att vakna av något hemskt men spännande.

Tillslut så kom polisen in i lägenheten och det vart tyst.
Man hörde att polisen skrek 2 gånger att: - Släpp det du har i handen, och sen vart det tyst.

Nu håller dom på och plockar undan här ute på gården så man kan komma fram och förbi.

Jaha så såg min morgon ut.
Hur har eran morgon varit då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0