Varmt bad

Tog ett varmt bad för en liten stund sedan.
Gud så skönt det var.
Känner fortfarande att det bränner lite på kroppen efter badet.
Nu ligger älsklingen ute i soffan och kollar på prison breake,
medans Novalie ligger i våran säng och sover och jag framfrö datorn såklart ; )

Idag har jag fått alla kuvert igenklistrade och frimärken är också på,
på dokorten. Så imorogn skickas dom ut =)
Längtar till dopet, ska bli så kul.
Och min älskade bästis
Veronika ska vara gudmor och hennes kille Magnus ska vara gudfar!

Ne nu ska jag titta runt en liten stund till, sen blir det läggdags.
Ska upp tidigt imorgon och ringa en läkare, om att jag ska ta bort en leverfläck!


God Natt!

Kommentarer
Postat av: Dina

Nu får du sällskap. Mahad och "Fortado" (som Giovanni kallar henne) har fått sin lilla.

Nu kan ni gå i forum med era barnvagnar och irritera folk...;-)

2009-01-26 @ 23:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0