välkommen 2009

Jaha då  var året 2008 slut och nu börjar 2009!
Välkommen då... ; )

Igår var det en helt underbar nyårsafton, jätte mysigt och trevligt.
Jag, Patrik, Novalie och min mormor firade
ute i värmdö/Hemmesta hos min morbror och hans familj!
Det vart en god middag med en massa skaldjur,
spelade även BUZZ och sjöng en massa singstar!
Vid 12 slaget gick alla ut förutom jag och mormor eftersom vi
skulle kolla till Novalie så hon inte vaknade.
Jag stod iaf på balkongen och såg dom fina raketerna
skjutas upp i luften =) väldigt vackert.
Det var min första nyktra nyårsafton sen jag fyllde 18,
ingen drack alkohol igår av dom vi firade med
och lika roligt hade vi för det, och så mår vi alla bra idag också ; )

Novalie somnade strax efter 20:30 igår och sov ända fram till 01:00
då jag väckte henne för att vi skulle åka hem.
Hon hade inte störts av raketerna eller någonting.
Sen när vi kom hem så fick hon en flaska ersättning och somnade igen,
sov i sin egen säng fram till 07:00, sen vart det och amma.
Mormor tog henne sen, så jag har fått sova fram till 10:40 idag =)
Så känner mig väldigt pigg nu!

Nu kommer det lite bilder från igår, Titta och njut! HE HE!


       
Så såg jag ut igår ; )  / Jag och min älskade dotter (hårbandet var alldeles för stort HA HA)

        
Kusin Isabella & Morbror P / Vårt nyårs bord        /   Paula (kusinernas mamma)

   
Kaffe och Alladin satt inte fel / Mjölk går också bra /      Vi kusiner <3

   
                                   Här sjunger dom för fulla halsar

   
Mor & dotter tävlar!               Vi andra hejjar på!                 Jag =)

 
Jag & Morbror Patrik   /      Min älskling & Jag!

Nu önskar jag er alla en god fortsättning och ett lyckat 2009 för er.
Kram!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Den där klänningen som Novalie har vart Freija helt kär i på H&M häromdagen, men den fanns inte i hennes storlek. Du skulle sett hennes min när hon såg den ; D Tror de kommer bli en lite shopaholic av henne också.



Visst kan jag göra om designen. Kan du inte maila mig bilder och så och vad du vill ska stå, så kan jag fixa nått när jag har tid. Kram.

2009-01-01 @ 15:46:45
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0