Sover så sött<3

Novalie ligger nu i våran säng och sover så sött.

Mobilen är jag jätte nöjd med,
ganska häftigt med toutch screen ; )
Väldigt nytt för mig men häftigt!

Patrik åkte här för en liten stund sen till jobbet och han kommer hem runt halv 8 ikväll.
Sen vecka för honom.
Fast på fredag har han tagit semester för då ska vi åka ner till Malmköping,
och vara där hela helgen och bara njuta.

Pratar med Veronika på msn,
vi åker nog till forum idag,
äter lite lunch och kollar om min dator blir klar någongång.
Vill ju ha tillbaka den!

Ska läsa andras bloggar nu!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Du har fått en award i min blogg : )

2009-01-15 @ 13:54:16
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0