samtalet...

I ett tidigare inlägg nämnde jag om att jag fick ett samtal 10 i 8 på morgonen,
och att jag vart glad över det.
Tänkte berätta nu vad det handlade om.
Det var iaf så att telefonen ringde vid 10 i 8 och det är min bästa vän Veronika som ringer,
hon berättar då att hon är gravid =).
Jag vart så himla glad för hennes skull eftersom hon velat nu ett tag men inget har hänt först nu.
Det känns så himla underbart.
Hon och jag har vart "bästisar" sen vi gick på dagiset trolldalen på henriksdalsberget.
Vi har hållt ihop sen dess,
fast jag flyttade från sthlm så hittade vi tillbaka till varandra direkt när jag flyttade tillbaka.
Nu bor vi grannar, umgås ungefär varje dag,
jag har barn och hon ska få =)
Kan det bli bättre?
Nu längtar jag till september/oktober då hennes lilla e beräknad.
Så där, det var min lilla hemlis!

Nu ska jag försöka få Novalie och somna, hon e så trött.

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Åh vad roligt! Stort GRATTIS till henne : )

2009-01-24 @ 13:06:35
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0