riktigt bra natt

Inatt har det vart en riktigt bra natt.
Efter allt skratt och så igår så badade jag med Novalie sen var det läggdags för henne.
Hon fick sitt sista mål vid kvart i elva, sen sov hon fram tills nu på morgonen till halv 8.
Så hon var nog riktigt mätt och belåten eftersom hon sov i princip i 9 timmar i sträck =)

Nu har jag en glad liten tjej inne i sovrummet.
Det är bara bra eftersom vi ska vara hemma hos Veronika hela dagen idag, Hon fyller år!
GRATTIS BÄSTIS ; )
Och sen vid 15:00 så ska vi på föräldraträff på mvc, ska bli kul och se om det är något för mig och Novalie =)

Ne nu ska jag ta en kopp kaffe och njuta av mina favvo bloggar!

Puss

     

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag köpte den på BRIO affären i Sickla, kostade 995 kr så det var inte så dyrt, men jag får hoppas att det kommer kallare väder då den är sjukt varm..



Nu vill man bara att lillen ska skratta mera, det låter ju så underbart..



Kram

2009-01-29 @ 09:19:55
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0