Personliga saker om mig själv

Jag har blivit utmanad av Sussi

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


1.Jag älskar min lilla familj som består av Patrik och Novalie ♥
2. Jag röker
3.Jag biter på naglarna
4.Är väldigt känslig mot illaluktande lukter, som andedräkt m.m.
5.Jag sover med duntäcke året runt (Älskar värme)
6.Jag gillar att fixa och ordna här hemma
7. Mår psykiskt dåligt om jag inte har koll på vissa saker

Ni som vill delta i utmaningen, tycker jag gör det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0