Nästan heldag med Carro!

Idag har jag och Novalie vart i forum nästan hela dagen med Carro och Mathilda.
Vi gick runt en stund, åt lunch, drack kaffe och shoppade lite!
Jag köpte boken Leila bakar:

Tycker hon bakar goda grejer, eller det ser ut så iaf.
Så nu kan jag baka en massa härligt till födelsedagar och sånt.
Började ju tycka det var kul och baka under graviditeten!
Sen köpte jag blöjor och klackade om mina stövlar!

Carro visade på vagnen som jag köpte av henne att
man kunde göra så att barnet nästan halvsatt upp i vagnen.
Det visste jag inte alls, kan ju inget om vagnar,
men Novalie verkade tycka om det iaf!
Nu ser hon ju allt runt omkring sig,
kan förstå att barnen gnäller när dom ligger i en vagn
och inte ser något men bara hör en massa ljud runt om sig.
Så det var iaf kul att få ha lärt sig det.
Här är 2 bilder som jag tog nu när vi kom hem,
eftersom jag glömde kameran hemma.
Hade vart kul och tagit lite kort med Carro och Mathilda i forum,
men minnet e inte så bra här hehe.

 

Ikväll ska jag bestämma någon dag då Carro
ska komma ut till mig så vi kan gå igenom alla barnkläder,
för nu har Novalie nästan växt ut allt,
hon använder nu strl 62 och ibland något som är 56.
Vill iaf att alla ska ta tillbaka det som tillhör dom
så jag inte råkar kasta eller ge bort något som tillhör någon annan.

Till Freijas mamma:
Vet du med dig att det är något speciellt klädesplagg som du vill ha tillbaka?
För i så fall lämnar jag det till carro så får hon ha det hemma hos sig så länge,
om det går bra?!


Nehe det var min uppdatering för idag!
Älsklingen slutar nu vid 17 sen blir det middag och tv tittande =)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Behåll det, ge bort det eller släng det : )

2009-01-06 @ 19:33:14
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0