laga mat

Ska alldeles strax börja med potatisgrattängen.

Novalie vaknade strax efter 14:00 då gav jag henne mat,
sen gick vi på en liten promiss och sen ner till affären.
Handlade det som behövdes plus lite till och sen kom vi hem.
Nu ligger hon i sin säng igen och sover (en trött krabat idag)
Tänkte göra en efterrätt också till ikväll,
chokladpudding blandat med vaniljkräm,
det ska se ut som tigerränder
(om ni förstår vad jag menar) hehe.
Får se om jag lyckas med det.

Svärfar kanske kommer senare hit ikväll och hälsar på,
han och älsklingen min kanske tar någon öl och jag ska smaka på alkoholfritt vin idag =)
får se hur det smakar.
Så det blir en riktig party kväll ikväll hehe.
Sen kanske vi ska över till Veronika också,
det beror på hur länge svärfar stannar.
Så verra om du läser detta så vet du att han ska komma,
men jag ringer dig senare så ser vi hur det blir =)


Har även framkallat foton idag från Fujis hemsida,
det kostade bara 0,59kr per bild fram till 15 januari,
så jag passade på att framkalla lite bilder.
Tror det  vart 80 bilder!

Ne nu ska jag börja med maten!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0