klockan är 12

Ja till 12 vart det att ligga i sängen iaf,
nu ligger Novalie kvar där mätt och belåten och leker och pratar med sina händer hehe,
så himla söt!
Patrik slutar nu och är hemm strax efter halv 1.
Va skönt att han bara har en kort arbetsdag idag =)

När han kommer hem så ska jag vattna våra blommor här hemma och fixa lite.
Håller på just nu och skriver ner varje gång Novalie får ersättning
så man vet på ett ungefär hur mycket hon äter på en dag!
Så det inte är för lite eller för mycket.
Patrik skulle köpa hem ett kollege block och en till skriv bok så jag kan skriva ner alla mina recept där i.
Mitt kollege block som jag har nu är snart slut.
Älskar att sitta ner och skriva ner saker och ting.
Ett arbete som skulle passa mig är sekreterare och jobba på ett kontor.
Älskar att planera och föra in i böcker m.m.

Oj snacka om att från ingenstans komma in på detta hehe.
Aja nu blir det att dricka mitt kaffe och läsa andras bloggar =)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack ska du ha, trodde det bara var gamlingar som vann på det =)

Jo vi trivs jätte bra här, lungt och stilla om man jämnför med fiskis..

Hur trivs ni i Orminge?



Tack snälla för awarden =)

Kramen

2009-01-25 @ 14:28:59
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag måste vara puckad..

Men vart hittar jag awarden?



Kramen

2009-01-26 @ 07:58:54
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0