jag vill ha en valp

Idag har jag, svärmor, och malin vart nere hos Lillis och Ante och hälsat på.
Dom har fått hundvalpar.
Gissa om man vart sugen eller??? hehe,
jag vill så gärna ha en, och det var just en jag fastnade för!
Träffade deras lilla dotter också för första gången och dom träffade Novalie för första gången.
Gud så liten Amanda var jämfört med Novalie,
jag som tycker att Novalie e så himla liten hehe.

  
  
 Den svarta var ju helt klart min FAVORIT!
Och den är "ledig" fortfarande, kan det bli bättre eller? hehe!

  
Så liten Amanda är ♥

 
Stolta pappan!                    Familjen Åhlin!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad söt hon är din dotter.

2009-01-12 @ 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0