Inte så mkt bloggande!

Har vart riktigt trött dom senaste dagarna!
Har inte haft någon ork eller lust att blogga.
Fick ju även en ny mobil, så mycket tid har ju gått åt och lära mig den.
Är inte speciellt teknisk av mig men men... det går bättre och bättre iaf!

Idag har vart en hemma dag.
Jag och Novalie har vilat ganska mycket idag.
Morbror P och kusin var förbi på en fika sen har jag diskat och tvättat!
Ikväll efter att Patrik har slutat så ska han åka och storhandla med sin pappa,
så det blir pizza till middag ikväll eftersom han kommer så sent hem, då orkar man inte laga riktig mat.
Mmm va gott det ska bli med pizza, det var ett tag sen.

Imorgon åker vi till min familj i malmköping och stannar över helgen.
vet inte om jag kommer blogga något då men iaf!
På fredag blir det och ta det lugnt och på lördag ska jag, Patrik och Novalie träffa några stycken och säge hej.
Ser framemot och träffa Lillis söta Amanda igen och
Sabinas gulliga Jason!
Och självklart Lillius och Sabina också =)

Nehe om man kanske skulle börja avrunda här nu.


Peace ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0