inte mysa mycket...

Här han man inte mysa så mycket med sin dotter,
klädde på henne och mig och efter det vart hon jätte trött och gnällig.
Så nu ligger hon och sover i sin säng.
Men det e ganska skönt det också för då hinner man göra lite andra saker med.
Har precis plockat in ren disk och väntar nu på att tvätten ska bli klar.
Äter även lite lunch också här framför datorn.

Pratade med älsklingen i telefon och vi ska äta potatisgrattäng med fläskfile idag.
Tänkte också göra lite tzatsiki till mig, det e ju så himlans gott!

Imorgon kommer morbror Davide med sin familj hit och hälsar på.
Dom bor på hotell under helgen här i sthlm.
Dom har ännu inte träffat Novalie så det ska bli kul.
Dom bor ju i Sundsvall så man träffar inte dom så ofta.
Vi ska iaf äta lunch allihopa här hemma hos oss,
så det blir fullt hus imorgon.

Skulle behöva rensa Novalies kläder,
men har inta tagit mig i kragen ännu och börjat.
Men jag måste verkligen, för lådorna är överfulla nu.

Ne nu blir det och läsa andras bloggar en stund.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0