ingen lust att skriva!

Men ändå känner jag att jag måste skriva någonting.
KONSTIGT!

Aja det har inte vart nått speciellt idag.
Novalies farmor och faster var här idag och åt middag!
Senare på kvällen kom Veronika förbi och drack lite kaffe och pratade skit.
Har efter det duschat och nu sitter jag vid datorn.
Novalie ligger och sover i sin säng och Patrik ska lägga sig nu.
Jag blir nog fast här en liten stund till känns det som.

Imorgon blir det ännu en hemma dag.
Är så himla kallt ute och det e ju inte bra för Novalie.
Så vi stannar hemma och myser imorgon också.

Vill verkligen vara duktig på och skriva nått intressant men jag har inga ideer alls...
ni som läser min blogg, kan inte ni komma med förslag???
Vore ju snällt, jag vill ju vara mer aktiv och duktig...

Seså, kom med förslag nu!!!






Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag tycker du skriver bra som de är : ) Fortsätt så.

2009-01-06 @ 10:38:09
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0