hemma en snabbis!

Har vart nere i centrum med novalie och handlade hem lite grejer.
Gick sen förbi patriks farmor och farfar och gav dom inbjudningskortet till dopet,
stannade då på en kaffe.
Jätte trevligt och träffa dom igen.
Och väldigt skönt och få komma ut lite också,
med tanke på att man nästan legat och sovit hela dagen ; )

Nu är jag hemma igen,
ska ge Novalie lite mat och sen åker vi till Novalies farfar på middag!

En litet uppdate vart det iaf =)


Gammal bild på novalie haha, så liiiiiten ♥



Kram

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Nä din sida ser ut som vanligt. Mamma har ju en likadan dator som dig, och när jag kolla min blogg från den datorn, såg de också mysko ut, men de är typ texten som hoppar och studsar lågrad där och kort där... är det så på din med?

2009-01-30 @ 20:59:45
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Dina

En "Jag mötte Lassie":

En kompis till mig, Sara, ringde och frågade vad det var för en Emma P som jag hade på min facebook. För att göra en lång historia kort, så visade det sig att hon och din morbror, Daniel (?) var klasskamrater. Hon kände både din mamma och Patrik med.

Världen är liten, va? :-)

2009-01-30 @ 21:41:10
URL: http://dinasblogg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0