Hello...

Det vart ingen uppdatering igår, var för trött ; )
Novalies Farmor och Faster var iaf förbi här igår och åt middag
Trevligt Trevligt!

Idag kommer iaf en gammal kompis till mig,
Denise och sover över till imorgon.
Hon har aldrig vart och hälsat på mig sen jag flyttade tillbaka till sthlm
så det ska bli kul att hon får se hur jag bor.
Jag ska möta henne runt halv 1 i slussen om jag inte åker in tidigare,
då möter jag henne i t-centralen.
Ne nu ska jag klä på mig,
och fixa mig och novalie.
sen bär det av ; )



Kram♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad kul och veta =)

Inte många som vill berätta att dom läser..



Ha det bäst...

2009-01-24 @ 11:59:19
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0