Hej hej...

Jaha god morgon på alla därute,
hoppas ni haft en bra natt.
Min natt har inte vart så bra,
har vart vaken till o från sen kvart över 3 imorse
och sen gick jag upp ordentligt och gjorde mig klar vid 10 i 7.

Ska ringa till kyrkan nu klockan 9 och kolla upp en tid för dop.
Sen åker jag till forum med Veronika och Novalie.
Känns som att jag helst skulle vilja stanna hemma,
men jag måste ju dit, tyvärr.

Har fått munsår igen,
hade det strax innan nyår och några dagar efter,
sen försvann det men nu har det kommit tillbaka igen.
Jag stressar för mycket och tänker på allt jämt, jämt, jämt.
Man mår ju inte bra av det i slutendan.
Jag skulle behöva åka iväg ett tag och få
samla ihop mig och alla krafter som går åt allting här hemma.
Bara åka någonstans och slippa tänka,
eller rättare sagt bara ge min tid till min älskade dotter.

Ne nu e klockan 9,
måste ringa nu och sen göra iordning Novalie!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Ska ni döpa henne i Nacka Kyrka?

2009-01-08 @ 12:51:07
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag är döpt i fiskiskyrka ; D HAHA! Riktigt fiskisbarn... men jag ska nog gå ur svenska kyrkan... funderar iallafall på det. Freija är ju inte döpt och hon ska inte döpas heller.

2009-01-08 @ 13:51:22
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0