Good morning!

Börjar dagen med lite engelska haha!

Inatt har det varit en bra natt,
Novalie vaknade först vid kvart över 3 av att blöjan var kissig,
ammade lite och så somnade hon om.
Sen vaknade hon runt 6 tiden imorse och ville ha mat.
Jag vart pigg av att gå upp och göra ersättning åt henne så vid den tiden klev jag upp idag.
Har duschat, ätit frukost, klätt på mig, sminkat mig, ja allt det man ska göra.
Nu sitter man och väntar på att alla ska komma,
dom kommer runt 11 tiden.
Så innan det måste jag diska och slänga alla sopor.

Hade iaf en jätte trevlig kväll igår. Vi kom i säng runt halv 12.
Både jag och Patrik somnade ganska så snabbt.

Ne nu ska Patrik försöka hjälpa mig att sätta in videoklipp på youtube så att jag kan sätta in dom på bloggen sen.


Puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0