God morgon

Hallå hej,
en ny dag med nya tag!

Idag ska jag passa min kusin Rebecca.
Vi tänkte åka till forum,
jag ska hämta ut en glas kanna till min mixer,
eftersom min andra har gått sönder.
Sen blir det väl att kolla runt lite och ha det mysigt!
Ska försöka komma ihåg och ta med kameran idag så det kan bli lite foton.

Novali ligger nu mätt och belåten i våran säng och jag sitter här halvpåklädd.

Ska väl fortsätta klä på mig så man bara kan dra iväg sen när Rebecca kommer.


Höres senare!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Min mixerkanna gick också sönder... fast den var av plast OBH-Nordica nån lite äldre variant. Den pallade inte frysta bär... Det borde den väl göra tycker man : )

2009-01-07 @ 11:15:56
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0