god kväll

Nu känner jag mig riktigt utvilad.
Sov mellan halv 5 och 7.
kanske inte så bra om man ska sova snart igen men men.

Idag var som sagt min mormor och Rebecca här.
Senare kom Isabella, Paula och morbror Patrik hit.
Åt plättar och hade det lite trevligt!

Rebecca och Isabella fick slå sönder pepparkakshuset...

Så här vart resultatet av det:

 
 
Sen fick vi alla smaska på det ett tag =)

Alla åkte hem strax innan 4 och det var strax därefter som jag gick och vilade en stund.
När jag vaknade så ställde jag mig och diskade och sen åt vi middag,
det fick bli rester som vi hade hemma.

Se så mysigt det kan bli med lite rester.
Och gott var det också!

Tog lite bilder här hemma också som jag tänkte lägga upp:
  
   Vardagsrummet!         Köket (bruna gardiner är det)     Sovrummet!
                                              Ser ut som svarta!
Det mesta av julen är nu undanplockat här hemma.
SKÖNT!

Novalie har vart ganska lugn idag,
lite gällig nu mot kvällskvisten,
men det e ingen fara iaf !
Här e lite bilder på mitt hjärtegull <3:
 
Här skrattar hon åt min kusin Rebecca som håller på och larvar sig!
 
 
Sötnosen är trött här!

Min mormor och Novalie <3


Nu ligger hon ute i vardagsrummet hos sin pappa och får mat!

Och nu ska jag börja små planera dopet lite,
som jag hoppas kommer att äga rum någon gång i Mars!

Kram så länge =)


Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

hahah jo jag vet men ALLA i min familj läser typ min blogg så då kan jag inte skirva allt....Har skit mycke jag vill skriva men vågar inte gör de:P hehe

2009-01-05 @ 12:24:00
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0