Glad

Nu har älsklingen fixat lite med min nya dator.
Installerat m.m.

Här kommer bilder på min fina dator =)

  

Inte alls stor och tar inte mkt plats alls. Helt perfekt =)

Tidigare idag så lekte jag en massa med Novalie.
Jag hade henne på mage, på rygg, stående, sittande allt man kan tänka sig och hon tyckte det var hur kul som helst. Försökte lära henne att rulla från rygg till mage, men hon kan inte än, men det är inte långt ifrån.
Hon tar tag i mitt finger och drar sig från rygg till mage.
Och när jag håller i hennes händer så reser hon på sig så att hon står upp.
Hon får inte stå alls länge eftersom hon fortfarande är lite ostadig, men en liten stund iaf, det tycker hon är jätte kul.
Idag har hon fått smaka lite på plommon/äppel pure från 4 månader, hon gjorde inga miner på att hon tyckte att det var äckligt eller så.
Utan hon smaskade på för fullt. Men hon fick typ bara slicka på skeden, vågar inte ge henne en hel tesked ännu.
Det får vänta ett tag till.

Nu ligger min lilla prinsessa och sover för natten,
hon vaknar väl någon gång inatt för lite mat men sen somnar hon oftast om.

Det blir att gå upp tidigt imorgon igen, eftersom jag ringde 10 minuter försent till läkaren idag så måste jag upp så jag kan ringa prick kvart i 8 imorgon bitti.
Funderar sen på att vara vaken och ta en morgon prommis med Novalie.
Måste verkligen ta tag i det nu och börja promenera igen, ordentligt!!!
och kanske börja använda mitt lilla hemma gym jag har här hemma.
Man mår så mycket bättre om man tränar.

Aja nog om allt nu.


Hörs imorgon!


Good Night♥

En helt underbar bild på mina två älsklingar!


Ni är mitt allt, Jag älskar er♥

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Dom är lite lika, Patrik och Novalie.



Fin dator du har köpt är den en sånn där mini, mini laptop? Jag har också en LG : )

2009-01-28 @ 00:04:01
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: S

Vilken fin dator! Skulle gärna också vilja ha en sån:P

Du får vell komma hit så vi får ta en promenad;)

Hoppas allt är bra med er annars! Kramar

2009-01-28 @ 09:00:18
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA -Caroline.

Min mamma har också en sånn där mini.

2009-01-28 @ 09:55:49
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart köpte du datorn och hur mkt fick du betala för den?

2009-01-28 @ 14:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0